
Arbeidsgiverne vil saksøke staten fordi EU har gitt norske arbeidere for gode rettigheter.
Abonner på nyhetsbrevet Europaportalen
Kilde: https://www.nho.no/tema/arbeidsliv/artikler/2026/nho-vurderer-soksmal-mot-staten/
Støtt Retning EU og del gjerne videre hvis du mener flere burde lese dette.
